Månskensdans

Litteratur-, språk- och kulturblogg.

Johan Jönsson
johanjonsson.net

måndag, juli 17, 2006

Concerti d'autunno

Mål: någon gång snart när jag på något sätt har råd skall jag flytta till London ett par månader under sensommaren, köpa säsongsbiljett och se så konserter som över huvud taget är möjligt. Mer överkomligt – studenter betalar någonting i stil med 30% av det egentliga priset – har Konserthuset ett antal betydligt mindre omfattande men likväl intressanta abonnemang för hösten och vintern (och våren) med en förmodligen rimligare spridning.

Fast det ersätter naturligtvis inte att det var alldeles för länge sedan jag var på hårdrocksfestival.

3 Kommentarer:

Blogger Cissi sade:

Konsertutbudet vet jag inget om, men jag kom därofrån i går, och Waterstones är helt underbart med alla härliga böcker!!

17/7/06 17:42  
Blogger mri sade:

Ah, hittar du några favoritabonnemang? ^^

18/7/06 01:39  
Anonymous Anonym sade:

Fröken Bokmal: Det tror jag alldeles säkert. Naturligtvis skulle jag även passa på att besöka stadens boklådor. :)

Marie: Tja, gul är ju naturligtvis lockande, men förmodligen ett par hundralappar för dyrt för mig som inte riktigt har de inkomstmöjligheterna. Brun ser fortfarande rätt spännande ut, för att vara fem konserter, men det gör å andra sidan grön också, om än inte lika mycket. Jag tror att det var ett "nej". :D

//JJ

18/7/06 02:18  

Skicka en kommentar

<< Home