Månskensdans

Litteratur-, språk- och kulturblogg.

Johan Jönsson
johanjonsson.net

måndag, februari 12, 2007

Nattens länktips

Till saker man kan läsa medan undertecknad befinner sig i den eviga ungdomens stad och trakterna runtomkring hör till exempel xkcd, Piled High and Deeper och Salongen. Eller stänga av datorn, koppla bort allt annat och bara läsa en god bok.

För övrigt finns det tydligen roliga läsarundersökningar man kan göra om man köper (rätt?) Harlequinböcker och därigenom få fler hemskickade, upptäckte vi i helgen. Till vår stora förtjusning.

2 Kommentarer:

Blogger Inya sade:

Du ger mig dåligt samvete. Nu har jag inte läst latinbloggen på länge, och så skriver du något som påminner mig om detta.
Oavsett vilket så tycker jag om att läsa din blogg och ha det trevligt i Uppsala.

/Inya

12/2/07 17:43  
Anonymous Anonym sade:

Jag har visserligen varit här typ en halv vecka och (nu) de senaste fem bloggposterna, men tack ändå. ;)

Latinbloggen är bra. Den skall man läsa. Varför inte använda RSS, så glömmer man inte?

//JJ

13/2/07 01:10  

Skicka en kommentar

<< Home