Månskensdans

Litteratur-, språk- och kulturblogg.

Johan Jönsson
johanjonsson.net

torsdag, april 12, 2007

Boksidor

Via Anders upptäcker jag No one belongs here more than you. Att bygga en hemsida enbart i bilder är fullständigt idiotiskt om man har någonting att säga som folk faktiskt letar efter. Om man inte har det utan bara vill dra uppmärksamheten till den är det väldigt smart gjort. Det är en sida som borde ha alla förutsättningar att spridas. Som nu.

Den författarhemsida jag tycker allra sämst om torde annars flashversionen av J.K. Rowlings hemsida. Gah.

2 Kommentarer:

Blogger ChW sade:

Tack för länken, jag är lite småkär i Miranda July så det gjorde mig glad att få veta 1) att hon har skrivit en bok, 2) att hon fortfarande är jättehäftig och 3) hur hennes spis ser ut.

16/4/07 11:31  
Anonymous Anonym sade:

rowlings..
ja inte alls så magisk som jag hade förväntat mig. rätt anonym, och lite tråkig.
men värre tror jag nog att det finns.

http://pensword.blogg.se/

19/4/07 17:17  

Skicka en kommentar

<< Home