Månskensdans

Litteratur-, språk- och kulturblogg.

Johan Jönsson
johanjonsson.net

måndag, maj 08, 2006

Metabloggande - RSS-läsande

Löfte till alla som läser Månskensdans via RSS: Jag skall göra mitt bästa för att faktiskt verkligen läsa igenom mina inlägg och ta bort stavfel och annat dumt innan jag lägger upp dem, och anstränga mig för att om jag missat någonting låta det stå kvar istället för att uppdatera fem gånger för att jag har upptäckt någonting jag inte tycker om och sedan ytterligare någonting. Jag lade till en prenumeration på mitt eget flöde, som en påminnelse.

1 Kommentarer:

Blogger Hans Persson sade:

Jag läser via RSS, men jag tror inte att jag brukar få multipla versioner av dina inlägg. Jag antar att det beror på att jag inte nödvändigtvis läser den direkt när nya texter kommer, så att jag slipper se de första versionerna av texterna.

9/5/06 10:28  

Skicka en kommentar

<< Home